Ge mig iväg.

Ibland växlar saker snabbt, och en dag kan innehålla både depp, skratt, depp igen och avsluta på topp. Kanske att jag ofta lurar mig själv med dessa svägningar och nånstans tappar bort det väsentliga. Att njuta. Jag har ganska lätt för att fokusera på saker som INTE är som JAG vill.

Idag har varit en dag då jag i min ensamhet och tillsammans över en bit mat med den äldre generation, min familj och min närmaste vän, fått lov att tänka igenom. Känna att det finns ett syfte med mycket, att allt inte är en dans efter min pipa utan att jag måste anpassa mig efter livets rullningar.

Vi har många i min närmaste krets på sistone fått uppleva hur livet kan förändras drastiskt. Vi får lov att ta vara på det, tills den dag då vi är hemma. Antagligen har vi då en resa bakom oss som är värd att berätta om för pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0