Tegelsten nr. 20

Blev sa grymt sugen idag att nappa pa Leos erbjudande om att haka pa till Somaliland, synd att jag maste till Tanzania om en vecka, annars hade man ju hunnit titta in till Hargeisa och sedan dra ut till Roda havet och ta sig en simtur.

Jag far val vara glad att vara har istallet. Det blir lite nya svenskar pa ingang fran Uganda som jag ska ta hand om lite, visa dem Addis och ge dem av alla mina fantastiska rad. Trygghet kallas det.

Annars har sista dagarna innehallit mest funderingar kring post-apokalyptiska temafilmer, karleksrelationer, religion, bajs och vilken nasta bok borde bli. Djupheter med andra ord.

For den som undrar blev det Dennis Lehanes "Gryningens land".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0