Under skinnet

Satt igar pa ett utestalle i Addis tillsammans med tva av mina svennebanan-vanner har. Blev till en riktigt trevlig pratstund om livet och ffa hur resan hit paverkar oss - eller kommer att paverka livet nar vi val kommer hem.

Hur jag an vrider och vander pa fragan, hur mycket jag an ser tillbaks pa dagar av hemlangtan, angest och andra kanslor man helst av allt skippar, sa kan jag inte undga att kanna att Etiopien sakta men sakert krupit under skinnet pa mig. Val hemma igen hoppas jag det kommer markas, inte genom en total utradering av den jag var nar jag akte, utan snarare an utveckling.

Kom varje fall fram till att jag vill inte sitta hemma i lagenheten och lata livet rulla pa i samma vaxel och borja forandring nar jag maste, jag vill forandra nu, nar jag fortfarande kan betyda skillnad.

Jag hoppas innerligt att nagon dar hemma ar villig att lyssna till min berattelse, kanske kan den ge nya perspektiv. Vi maste se med perspektiv, annars ser vi ingenting.

Nu kommer snart foraldrarna hit, det blir asskoj.

Kommentarer
Postat av: Isak

Terminatet.....re-installed. Så kommer du va när du är tillbaks

2010-01-23 @ 17:31:13
Postat av: Jona

Ibland behover man en formatering av harddisken.

2010-01-25 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0