Arba Minsh

Har inte alltfor mycket tid, men sitter nu i denna etiopiska stad, nagonstans i det sydvastra hornet. Tog mig hit genom en fantastisk bussresa, en atta timmars upplevelse. En sadan dar skumpande, bumpande fard som ger en riktigt behaglig rektummassage som leder till direkt skitnodigkansla. Otacksamt, eftersom man vet att skita ar det sista man far lov att gora under resan.

Men jag overlevde...ni kan gissa varfor jag har brattom nu. Men jag ska inte klaga. Hollandaren Kuen fick en 20 timmars genom Kenya haromveckan, sa jag ligger efter.

Men helgen tillbringas har med Taye. Det blir krokodiljakt och lite stadsshopping (naja...).

Men vi hors alla!!

Kommentarer
Postat av: Mats Borén

Hej Jona

Vilka härliga erfarenheter vi kommer att få tillsammans. Är det någon form av mental förberedelse inför en 21 timmars buss resa vi skall göra ihop? För du skall väl blir värst som vanligt?

Skämt åsido ser jag verkligen fram emot att träffa dig och se ett land som jag förstår inte liknar gamla Svedala på något sätt. Vi beder för dig!

2010-01-08 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0