Sista dagarna

Nej, Adam jag kommer inte namna apokalypsen (mer an denna gang). Jag talar istallet om de sista dagarna i Wondo-Genet. Det ar dags att avsluta, en summering ar lite for tidig, det maste sjunka in. Men nu ar jag framme vi anden, jag har som mest fem dagar kvar har, kanske mindre beroende pa hur planerna utvecklar sig.

Darefter vantar en liten tid i Addis Abeba och som avslutning blir det hang i Tanzania, ingen som ska med?? Sager bara Zanzibar.....mmmm....sol och bad.

Just nu luktar jag svett, ar trott och har en timmes dammig bussresa framfor mig, innan hastarna tar vid och jag till sist ar framme vid hemmet. Darav valjer jag att inte skriva mer an detta. Far val ta och vara lite mer utforlig vid ett piggare tillstand.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0