På väg

Då är man så äntligen på väg. Mitt i natten sitter man på Arlanda flygplats, halvsover en stund i en fåtölj och undrar vad man gett sig in på. Mitt i ensamheten kan man få undra, för då känns allting så osäkert. Väl på plats slukas jag antagligen upp omgående i det nya.

Sista dagen hemma i Norrköping avlades sansat med gott sällskap. Den där nervösa klumpen kom på morgonen (jag trodde han skulle komma tidigare) och har varit med mig sedan dess. Men det går att hantera, det går att bortleda.

Det är med stora förväntningar jag nu snart är på plats. Förväntningar på mig själv, på Gud och på livet själv. Vad som infrias återstår att se.

06.20 blir det resväg Arlanda-Amsterdam-Addis-Abeba.

Kommentarer
Postat av: Adam

Lycka till brorsan :)

Ska be att din resa får bli en positiv revolution för livet...

2009-09-24 @ 09:23:17
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: Tess

Spännande! Hoppas your flight gick bra. Amsterdam har en go flygplats. :)

Lycka till! Ska bli kul att kunna följa ditt äventyr! Blessings!

2009-09-24 @ 11:04:19
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ha det så kul!

2009-09-24 @ 13:35:46
Postat av: Lini

Åh Jona!

Hoppas din resa går bra! Ja börjar bli mer och mer nervös själv nu för min lilla resa, ska bli kul att läsa om dig.



Kram/ Linnéa

2009-09-24 @ 23:07:40
URL: http://mittlillaafrica.blogg.se/
Postat av: Maria Mohlin

Hoppas att resan blir bra på alla sätt och vis.

2009-09-27 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0