Längtar framåt.

Sakta men säkert plockas mitt liv ner, bit för bit. Lägenheten förvandlas till kartong, luktar rengöringsmedel och visar sina dolda skrån. Det hade varit enklare att bara behövt packa för resan, men så är inte fallet.

Men jag kan redan se fram emot dagen då man är hemma igen och på allvar ska försöka leta sig ett hem (om jag då vill bo kvar här i Norrköping såklart).

Om tolv dagar är det dags att börja skapa. Skapa sig en ny vardag, bland främmande människor, språk och seder. Det är nog tur att vi människor inte bara kommunicerar genom ord, för annars hade jag varit en blind i mörker.

Jag ser banne mig fram emot detta.

Kommentarer
Postat av: Askarna

Vi känner STARKT att Bollnäs är nästa ort för dig!!

2009-09-12 @ 16:01:40
URL: http://hustruask.blogg.se/
Postat av: Jona

Ni gör det va:) Vet inte vad Bollnäs skulle säga om det dock, kan bli för mycket för den lilla orten.

2009-09-13 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0