Djibouti

Nar jag inte har nagot att gora passar jag pa att fylla passet med ett nytt land. Lilla puttelandet Djibouti blev det. Jag och Johannes ar har over helgen och relaxar lite vid Roda Havet. Efter att ha hittat ett bra hotel och borjat anpassa oss till en ny valuta borjar vi trivas. Kakade ute igar for typ en tjuga, riktigt trevlig personal och skon gatukrogsatmosfar.

Kvallen bjod pa samtal med en snubbe fran Somalia och en fran Malawi. Man moter verkligen mycket folk ute och utbyter kultur och tankar.

Drar tillbaka till Etiopien pa tisdag for att ge projektet en ny chans.

Hear Ya

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej - Jona

Kul att då är igång med upptäckandet. Låter kul med ett nytt land. Hoppas på en bra fortsättning i Etiopien / Pappa

2009-10-24 @ 22:43:36
Postat av: Adam

Kul med Djibouti :)



En öken har alltid plats för några oaser...

2009-10-25 @ 17:24:25
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: thenewshit

dunka på lite dubbeltramp o vråla ikapp med lamp of god så ska du se att de löser sig...



so long maddafacker

2009-10-27 @ 10:24:55
URL: http://www.thenewshit.se
Postat av: Jona

Lamb of God loser val allt. Allt gar bra i Tanzania, byggt klart skolan annu?

2009-10-27 @ 14:42:32
Postat av: thenewshit

tja, nja de blev ingen skola, ja frilansar lite ist me de ja tycker verkar roligt, jakob läste igår i mitt visum att ja bara får jobba med missionärs verksamhet så ja jobbar illegalt.

ingen större skillnad från hemma alltså. tjipp

2009-10-28 @ 07:52:28
URL: http://www.thenewshit.se
Postat av: Jona

Lite som for mig da, det blev inte mycket av projekt...inte annu i alla fall.



Men skont om du har nat att gora och sen kan du ju alltid hanga med allt annat lost PMU-folk.



Hade jag haft lov skulle jag dra ner och besoka er.

2009-10-28 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0