Det blev en liten diskussion...

...pa kliniken haromdagen. De undrade lite fragande kring aktenskap och sant. Vad ar tillatet i Sverige och hur funkar det. Jag vet inte, men av nagon anledning sa var jag ju tvungen att namna att homosexuella far gifta sig i Sverige.

Det tog ett litet tag innan poletten foll ner (antagligen for att deras engelska brister) och de insag vad jag menade.

Da fick jag utnamnas till expert pa allt och svara pa diverse fragor kring detta amne. Tva av killarna hakade upp sig pa hur likkonade aktenskap sa att saga konsumerar aktenskapet i fullo. Vi kan helt enkelt saga att de undrade hur tjejer gor och hur killar bestammer vem som ska gora vad.

Sen undrade de saklart ungefar hur manga procent som gor sa. Vad ska man svara??? Vi skrattade istallet och spred ryktet i kliniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0