De vill ha mitt saliv!

Fick ett stort brev idag från KI (Karolinska Institutet) och Svenska Tvillingregistret. Var med om en internetbaserad enkät för några år sedan. Lite småkul är det att svara på frågor om ens hälsa och livsstil.

Nu fick jag en behållare i brevet, som jag ska spotta i. Det gör ju saken ännu mer kul. Så snart kommer mitt saliv ligga lagrat uppe i Stockholm i en biobank.

Inte så ofta man postar sitt eget saliv till nån. Nån som är intresserad så kan jag passa på nu. Jag bjuder på portot!

Kommentarer
Postat av: Josef

Jag vill ha ditt saliv, nåt att minnas dig med när du sen reser bort!

2009-05-07 @ 19:11:43
Postat av: Tessa

Tänkte precis skriva, skicka lite saliv till familjen, så har de något minne från dig när du åker iväg. Slipper du skicka kort o sånt. hahha..

Släng hit lite vettja.... =) Eller inte. Det låter ju nästan äckligt att skicka iväg på posten. heh..

2009-05-07 @ 21:43:13
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0