En vigd blogg.

Denna blogg kommer härmed att vigas till ett mer konkret syfte. Denna höst kommer jag att resa till Etiopien. Detta kommer genomföras genom PMU's praktikantbidrag och via min församling.

Det innebär ett stort steg. För en stund kommer jag lämna allt det trygga jag byggt upp här hemma och endast ta med mig en liten del av det till ett land som fram tills nu varit en avgränsad del på en karta.

Min tanke är att jag under tiden kommer att uppdatera denna blogg, så att alla som vill kan följa min tid där nere. Men redan nu, en bit in på förberedelserna så tänkte jag avsätta detta utrymme för mina tankar kring det hela.

Hoppas det kan väcka lite inspiration, lite diskussion och generera intresse (inte först och främst för mig utan för företeelsen som sådan).

Häng med!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nice Jona. Ska bli kul att följa din resa. =)

2009-06-12 @ 00:26:42
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0