Hemköp

Jag är något av en stammis på Hemköp på G:a Lasarettsgatan. Inte för att jag brukar handla där sådär ofta utan snarare för att alla b-filmer jag beställer från utlandet hamnar på deras postkontor. Så det är många gånger jag funderar på om de undrar vad jag hämtar ut för paket med jämna mellanrum. Jag ser dem framför mig på fikarasterna diskuterandes "Paketsnubben".

Ja min senaste beställning lyckades av någon märkligt anledning samlas på hög. Så nu har jag ett nytt rekord, 14 st enskilda paket att hämta. Känns nästan pinsamt att plocka ut dem ett och ett. Får kanske dra på något affärssmil och kallprata om att denna gång blev det storleverans, och diskutera prishöjningen på kaviar.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Att kallprata om stor leverans och prishöjning, är du en idé. Men du lär ju inte komma undan med de... menar du är ju ändå "paketsnubben" som med all stor sannorlighet kommer att vara det ännu mer nu. :P

2009-02-06 @ 11:17:33
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0