Gammal form

Äntligen sa jag högt och tydligt när jag vaknade imorse, fast riktigt sant är det inte. I själva verket kom jag på det någon halvtimme senare när jag hade suttit vid datorn ett tag och sett klart en dålig film om rappare ("The Hit" för den som för bok). Men nu träffar lukten min näsa - nybryggt kaffe.

Dags att återgå till sin vanliga konsumtion av detta livselixir. Kanske har jag möjlighet att minska ner antalet koppar per dag, men jag känner mig väl och vet att det inte är så troligt.

Känns skönt att kunna vara sig själv igen. Jobbet kommer säkert bli roligare också, slippa sitta och kladda med tepåsar eller smutta på choklad.

Nej gott folk, dags att kicka igång.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Grattis Jona, och välkommen tillbaka! :P :)

2009-02-01 @ 18:47:58
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0