Juldagen - en julafton i repris.

Eller kanske snarare bara julmaten. Klockan tva i natt vaknade jag till och insag att det var dags for ytterligare en natt med spyor. Tredje gangen min mage sager ifran. Men jag ar tacksam att julafton gick utan problem, juldagen kan man ju egentligen bara se som en mellandag utan nagot storre att missa.

Annars stundar imorgon min stora dag. 27 ar av vandring pa jorden ar avklarad. Visst har jag en liten livskris, man har ju en del saker man inte uppnat, en del som man undrar om man nansin kommer komma till. Men inte ska man grava ner sig av missade mojligheter och eventuella snedsteg. Man ska se framat, tacka for allt underbart man fatt vara med om hittils och sedan satsa jarnet.

Sa vad vill jag med 2010. Jag vill aterga till jobbet, men sedan hoppas jag och ber att framtiden kan fa en riktning. Var ska jag vara, med vem och hur? Fragorna finns, svaren aterstar.

Min onskelista for imorgon ar (ingen behover anstranga sig, jag tankte ge mig sjalv detta nar jag kommer hem).

Kent - "Rod"
Wolverine - "Communication Lost"
Pain of Salvation - "Linoleum"
Oceansize - "Home and Minor" + deras DVD
Gazapachos nya
Tror aven Transatlantics nya blir inforskaffad eftersom Portnoy trummar vidare.
Sen slapper val Amplifier nytt snart.

Jaja, en himla massa skivor ska det blir iaf.

Kommentarer
Postat av: Alexdensnygga

Kent - Röd är riktigt bra!

2009-12-27 @ 23:47:30
Postat av: Elli

Skickade iväg ett grattismess till dig...hoppas att du fick det. Stort GRATTIS i efterskott iaf!! Välkommen in i klubben minstingen! =)

Ett såååå stort tack för brevet! Det värmde kan jag säga. Det var det bästa "julkort" både jag och Erik nånsin fått!! Du är mer än välkommen tebax hit! Känns skönt att ha vänner som du och Adam, som alltid finns där och är desamma hur lång tid som än har gått sen sist vi sågs. Gott!!

Må så gott och ta hand om dig! Blir nog nån boyband skiva istället för de skivor du räknade upp...;P Kram e + e ask

2009-12-28 @ 20:49:50
URL: http://hustruask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0