101 Hojdare.

Lyckades i gasthuset i Addis hitta en upplaga av boken "100 Hojdare - Sveriges 100 roligaste ogonblick". Alla som sett tv-programmet VET att det ar hur kul som helst. I tryckt format blir det nagot annorlunda, en del saker funkar mindre bra medans andra historier skildras annu mer detaljerat och med humoristiska utsvavningar. Helt i min humorstil. Man kan sammanfatta att allt som ror Carl Bildt ar hejdlost kul. Sarskilt den i tv-programmet ej namnda detaljen och kommentaren, falld av Adde "100% Cotton" Malmberg. "-Carl Bildt har sadan liten utstralning att han ej kan forma oppna skjutdorrarna pa Ahlens". Mina personliga favoriter i ovrigt ar Tommy Soderbergs trunk och Birgit Friggebos allsang "We Shall Overcome" (med Carl Bildt i en viktig biroll). Nog om det. Sa till den 101 hojdaren. Jag har blivit morbror. Inte genom blodsband, om inte nan av mina broder valjer att konsoperera sig, utan genom min sjalvutnamnda och av mig godkanda storasyster Helen. Vi jobbar tillsammans pa Ortopeden och jag ar sedan den 3:e november stolt morbror till en liten Noah. Grattis storasyster och jag vantar med spanning pa att mota bade dig och Noah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0