Ett år som gått

Idag gjorde jag en sak jag aldrig gjort förrut. Jag vaknade och kände mig som en 26-åring. Jag kan berätta för alla nyfikna att det var ungefär likadant som att vara 25. Kanske att 27 blir annorlunda?

Men livet är som en rullande snöboll, det går bara fortare och blir större för varje rullning. Men det är väl så det ska vara. Ju roligare man har desto fortare går tiden, och man borde samla på sig en hel del under tiden. Senaste året har nog varit mitt bästa (de är alltid så). Nya erfarenheter har jag samlat, nya visioner har jag fått och nya vänner. Jag har också börjat få en krypande känsla av att jag närmar mig Gud, vilket ju är trevligt.

Nu ska jag unna mig några dagars ledighet och fira in nyåret - detta innebär i praktiken att man (gammal som man nu är) försöker hålla sig vaken till tolvslaget varefter man slocknar och sedan på nyårsdagen sitter och knåpar ihop allehanda listor över året som gått. Var så säker på att nån lista kommer publiceras HÄR.

Så jag får tacka för alla grattishälsningar, och alla som fått vara med mig under året som gått. Jag hoppas många av er får vara med under mitt kommande år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0