En saga som tar slut

Allting blir inte som man tänkt sig, som man vill. Vad man önskar sig är inte alltid vad livet bjuder på. Idag tog ett års saga slut för min del. En saga som jag antagligen kommer läsa med erfarenhetens goda glasögon, med glädjens frid kommer att minnas. Den slutade inte som jag hade velat, men den slutade som den ska. Guds hand får leda mig vidare.

Tack Elin (om du läser detta?) för att du tog dig plats i ett års kapitel av mitt liv. Känn dig fri att husera vidare lite titt som tätt. Kanske inte hos mig men med mig.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tråkigt att läsa..denna händelse i ett av dina årskapitel i ditt liv. Men Gud leder dig i de som är menat.

Gud har ju ändå en plan för oss alla...vilket kan vara svårt för oss att hitta. Därav våra steg som ibland är fel,men blir en lärdom och en positiv sida ändå.

Lev väl! :)

2008-12-29 @ 01:57:10
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Jona

Man får tro att Gud leder en. Även de steg som kan verka "fel" kan vara steg mot rätt riktning.



Tack Tess!

2008-12-29 @ 08:25:16
Postat av: Alisa

Hej titta gärna in på min blogg och komentera dagens inlägg:)

2008-12-29 @ 08:28:58
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Med ditt förnuftiga sätt att resonera, trots allt som hänt, visar du på nytt att du är en av mina visaste vänner.

2008-12-29 @ 09:45:21
URL: http://www.jubal.se
Postat av: Jona

Tack Karolina. Vi kanske kan slå våra visa knoppar ihop nån dag nästa år och lägga upp en plan för 2009. Vad vi vill med året, men framförallt, var Andy Kuntz's ego ska förvaras.

2008-12-29 @ 11:18:48
Postat av: Erin O'Mahony

Life leads us to many places;

both places we want and don't want to be.



Sometimes the destination we dread most

is the destination we end up faring best in.



The road that takes us there can be rough

but in the end we always come out stronger.



You'll be fine and I can always sing to you if that makes you feel better! LOL!

2008-12-29 @ 16:01:52
Postat av: Karolina

Vi kanske kan ha hans ego varannan vecka? Lägger gärna upp en plan för kommande år! Och om ett par dagar ska jag öppna brevet som innehåller mina profetior om detta år och se om de slagit in!

2008-12-29 @ 16:24:47
URL: http://www.jubal.se
Postat av: Jona

Of course I'll be fine. It just goes quicker if you sing:)

2008-12-29 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0